Boven op de Noordkaap

4 juni 2025 - Skipsfjorden, Noorwegen

Ik heb wel ingesproken maar is slecht te horen. Ik sta boven midden in het landschap zijdelinks het museum, in de verte wandelaars, een parkeerplaats vol met ± 80/100 campers.  Maar wat ik zo mooi vond, is wederom de rust, de ruimte, de frisse heldere lucht. Je zou op zo'n kei, uren kunnen zitten mijmeren!

2 Reacties

  1. Riek.:
    6 juni 2025
    Prachtige foto's en video's van jullie fantastische reis, wat een prachtige reis maken jullie.
  2. Gerard en Paula naar de Noordkaap:
    6 juni 2025
    We genieten er echt van, Riek.