Boven op de Noordkaap
4 juni 2025 - Skipsfjorden, Noorwegen
Ik heb wel ingesproken maar is slecht te horen. Ik sta boven midden in het landschap zijdelinks het museum, in de verte wandelaars, een parkeerplaats vol met ± 80/100 campers. Maar wat ik zo mooi vond, is wederom de rust, de ruimte, de frisse heldere lucht. Je zou op zo'n kei, uren kunnen zitten mijmeren!
2 Reacties
-
Riek.:6 juni 2025Prachtige foto's en video's van jullie fantastische reis, wat een prachtige reis maken jullie.
-
Gerard en Paula naar de Noordkaap:6 juni 2025We genieten er echt van, Riek.
»
